تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 - 19:41
کد خبر : 78263

۴۳ داور گیلانی در تست آمادگی جسمانی لیگ های فوتبال کشور حضور یافتند

۴۳ داور گیلانی در تست آمادگی جسمانی لیگ های فوتبال کشور حضور یافتند

جارستان به نقل از ایرنا؛ ۴۳ داور گیلانی در تست های آمادگی جسمانی لیگ های مختلف فوتبال کشور حضور یافتند. مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان عصر سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تست آمادگی جسمانی در بخش های تئوری و عملی و با حضور  ۴۳ داور و کمک داور

جارستان به نقل از ایرنا؛ ۴۳ داور گیلانی در تست های آمادگی جسمانی لیگ های مختلف فوتبال کشور حضور یافتند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان عصر سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تست آمادگی جسمانی در بخش های تئوری و عملی و با حضور  ۴۳ داور و کمک داور گیلانی در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد.

علیرضا وهابی افزود: این تست آمادگی جسمانی برای داوران گیلانی حاضر در لیگ های دسته اول ، دسته دوم و دسته سوم کشور و همچنین داوران حاضر در رقابت های لیگ های پایه کشور توسط فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال انجام شد.

وی ادامه داد: این آزمون با همکاری مسعود فلاح و آرش امینی رئیس و دبیر کمیته داوران هیات فوتبال گیلان، مرتضی کاظمیان ، محمدرضا پورهادی ، جلیل جوان ، یوسف قاسم پور و حمید غمزه دیگر مسئولان حاضر در هیات فوتبال گیلان برگزار و در پایان نتایج این آزمون توسط ممتحن به فدراسیون فوتبال ارسال و نتایج آن نیز اعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: بنا به تصمیم فدراسیون فوتبال و به دلیل شیوع کرونا تست آمادگی جسمانی پیش فصل داوران لیگ های مختلف فوتبال به صورت استانی و با نظارت ممتحن اعزامی فدراسیون فوتبال به استان ها انجام می شود که در این راستا نیز این تست در گیلان انجام شد.

وهابی تصریح کرد: پیش از این نیز تست آمادگی جسمانی داوران گیلانی حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتبال و لیگ برتر فوتسال نیز در رشت برگزار شد و امیدواریم که داوران گیلانی حاضر در تست لیگ های مختلف کشور نیز با موفقیت این آزمون را پشت سر گذاشته تا شاهد حضور گسترده و چشمگیر داوران گیلانی در لیگ های مختلف باشیم.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان یادآور شد: خوشبختانه داوران استان گیلان در رقابت های مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی حضور چشمگیر و فعالی دارند و هرساله تعدادی از آنان در رقابت های لیگ برتر قضاوت می کنند که امید است در مسابقات فصل جاری فوتبال،  فوتسال و فوتبال ساحلی نیز در هر دو بخش بانوان و آقایان، داوران گیلانی حضور گسترده ای داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.